Musím souhlasit s názorem nade mnou. Náklady jsou opravdu minimální v porovnání s tím, o kolik výhodněji koupíte. Budu uvažovat nejlevnější řešení. Veškerá byrokracie v DE vyjde asi na 300€ (odhlášení, převozní pojištění a značky). Na české straně zaplatíte asi 5000 Kč - 8000 Kč (ekologická daň, přepis atd.). Plus mínus dovoz vyjde něco málo přes 10 000 Kč. O samotné opravě se nemusím ani zmiňovat. Koupíte za 200 000 Kč, opravíte za 150 000 Kč = 350 000 Kč a máte vozidlo v hodnotě 500 000 Kč. Pokud by jste šel tou cestou, že jej vezmete od nějakého přeprodejce, tak jej koupíte za 420 000 Kč. Tedy si naúčtuje 70 000 Kč za to, co vy by jste zvládl sám. Nicméně doporučuji, aby jste vše konzultoval s někým, kdo tomu rozumí. Především nákup může být rizikový. Navenek to jsou pokrčené plechy (= výhodná koupě), ale může být prasklá náprava (= do šrotu). Což jako laik neuvidíte.