Umřel mi pejsek za 250 000 Kč :-(
Přečteno 2,886 x

Né že bych někdy měl nějakého psa, ale měl jsem web Portík.cz, který vyhasnul 8.12. po útoků hackrů. Pejsek mu říkám protože, Portík je psí plemeno a to ho psa má i Barack Obama a já jsem na to moc hrdej
Jak to všechno vlastně bylo?
7.12 měl neomezeny-hosting.cz skoro celodenní výpadek DB. Sice mě to naštvalo, ale řekl jsem si, že se tam klukům něco asi podělalo a neřešil jsem to. Příští den ráno všechno fungovalo, tak jak má. Odpoledne jsem se chystal jim napsat, jestli mi dají třeba měsíc zdarma, když nedodržují dostupnost 99,9% jak slibují. Bohužel po příchodu ze školy, web zase nešel. To se mi fakt nelíbilo, ale ani se jim nedalo dovolat. Příští den jsem jim volal jak blázen, ale oni nic. Dovolal jsem se až večer a jaké bylo překvapení, když jsem se dozvěděl, že svoje data už nikdy neuvidím, hosting byl prý napadanej hackrama, kteří zničili disky. Ale naprosto mě šokovalo, jak mohli dát zálohy na stejný server jako originály (amatérismus). Popravdě celkem překvapení, celý večer jsem tomu vlastně nemohl uvěřit, jen jsem chodil po bytě a usmíval se. Já tomu vlastně nevěřím do teď.
O co jsem přišel?
Tak hlavně o to nejdůležitější a je mp3 web, který vlastně financoval zbytek projektu. Pak mě naštvala ztráta katalogu. Bylo tam přes 11 000 webů (a emailových adres
). Ztráta 2000 referátů taky nepotěšila. Prostě všechny DB v háji. Zároveň jsem přišel o celý web hry.portik.cz, který měl několik set nepublikovaných her v databázi a ani systém jsem neměl zálohový. Taky jsem přišel o chystaný komunitní portál, který byl dost drahý a asi z něj nic nezbylo.
Co mi zůstalo?
Tak většinu kódu mám, ale všechno je to tak 3 měsíce staré. Pak mi zůstali snad všechny designy, tak jich snad většinu prodat. Naštěstí měl programátor zálohované vtipy.portik.cz, to je jediný web, který by mohl zatím snad vydělávat z adsense. A pak jsem vyhrabal šablonu na referaty.portik.cz, nainstaloval wordpress a přidal pár referátů a můžu jen doufat že si sponzor ničeho nevšimne
. A především mi zůstali cenné zkušenosti ze starého Portíku.
Proč nemám svoje zálohy?
Tak ať si každý říká co chce, ale mě hosting, který stojí na měsíc 200 Kč připadá nadprůměrně drahý v poměru kolik jsem tam měl dat, teď platím jen 99 Kč za měsíc u Ebola.cz. No prostě jsem spoléhal, že jsou to normální lidi a dělají zálohy, jako každý normální hosting.
Jak to budu řešit?
Tak teď v pondělí s nimi budu řešit mimosoudní vyrovnání a když se nedohodneme a právník uzná, že jsem v právu a mám šanci na výhru, tak to skončí u soudu. Upřímně budu rád, když mi vyplatí aspoň 100 000 Kč.
Proč si myslím, že má portík hodnotu 250 00?
Tak jsou jisté vzorce, podle kterých se dá vypočítat cena webu a to především z výdělku. To my vychází na cca 200 000 Kč, ale vzhledem k tomu, že jsem tam měl strašně moc rozdělaných webů, které ještě nebyli monetizovány (hry, vtipy, katalog, vyhledávače atd..) tak si myslím že cena 250 000 Kč je oprávněná a hezky zaokrouhlená
. A ještě něco, asi před půl rokem jsem dostal nabídku, jestli bych nechtěl Portík prodat za 500 000 Kč a já blbec řekl že pod mega nejdu
.
Jak to bude s Portíkem dál?
Tak momentálně jsem web přesunul k hostingu ebola.cz a to hlavně kvůli pověsti nejbezpečnějšího hostingu v ČR. Obnovil jsem weby referaty.portik.cz a vtipy.portik.cz. Co dál to se uvidím, podle toho kolik seženu peněz, ale každopádně mě to neodradilo. Mám v plánu nový a lepší Portík s lepšími funkcemi, s jednotným systéme a jednotným designem. Nový Portík by měl být kombinací zábavného, vyhledávacího a komunitního portálu a měl nabízet i hodně možností pro webmastery. Uvažuju, že dokonce i prodám doménu o kterou je zájem a budoucí portál postavím již na nové doméně a to hlavně kvůli financím, které by mohli z prodeje domény plynout.
Na závěr bych vám všem chtěl poděkovat, za vaší podporu a všem co se nabídli, že pomůžou. Teprve teď jsem si uvědomil kolik z vás mi fandilo.


Sakra, takovou cenu to mělo? 500 000 ti nabízeli? To bych si asi našel lidi z toho hostingu a „promluvil“ si s nima, že tohle nejde..
[Odpověď]
V pondělí si s nima budu jednat po telefonu o odškodném a vysvětlím jim co byl Portík zač. Když se nedomluvíme, pokusím si sjednat schůzku s nimi a na tu vezme právníka, no a když tak soud.
[Odpověď]
Fakt nezávidím a přeju ti, ať z nich odškodné vymlátíš.. Radši běžím zálohovat databáze.
[Odpověď]
Ty máš teda divoké představy o fungování světa. Ve zkratce- nic z nich nedosaneš protože nic negarantovali.
[Odpověď]
Ještě doplním citace (z archivu google) z jejich všeobecných podmínek. Ani jsem to ale nemusel hledat páč podobné klauzule tam mají všichni.
Zákazník bere na vědomí a souhlasí s tím, že Provozovatel nenese žádnou zodpovědnost (a proto neposkytuje kompenzace) za poruchy v provozu služeb, které prokazatelně sám nezpůsobil…
…Provozovatel neručí Zákazníkům ani třetím osobám za žádné ztráty finančního, materiálního nebo jiného charakteru, způsobené nefunkčností nebo přerušením poskytované služby, poškozením nebo ztrátou dat či poškozením serverů, software nebo hardware. Služba poskytovaná prostřednictvím sítě Internetu sama o sobě vylučuje (vzhledem k technické podstatě Internetu) možnost jakékoli záruky na vlastní provoz, tedy například dosažitelnosti webových stránek z kteréhokoli místa připojení, doručitelnosti e-mailů, zajištění provozu Internetového připojení a zachování soukromí.
[Odpověď]
Tak ale docházelo ke klamání, když mě ujistili, že vše zálohují a nemusím se ničeho bát.
Jinak psát si můžou třeba že odletěj na vesmír, tady je to o tom kdo má lepšího právníka a hlavně oni sami začali s tím, že se bude dohadovat odškodnění.
[Odpověď]
O jejich pravidlech samozřejmě vím.
[Odpověď]
Portíku mi je líto. Bylo to hezké dítko, na kterém jsi Davide nechal asi spoustu času.
Jinak nevěš hlavu! V pravidlech můžou mít klidně i celou pohádku o Karkulce a přesto to nic neznamená. Pravidla různých systémů jen upřesňují zákon v mantinelech, které jim sám dává. Tím pádem je na povolaných paragrafmanech, aby nějaký bod v pravidlech byl uznán a v jaké výši, či nikoliv. Osobně si myslím, že odškodněn budeš, avšak to v jaké výši je už ve hvězdách.
[Odpověď]
Fúúú David portiku je my fakt luto
. Bol to nie len web ale aj inspirácia pre ostatných.
[Odpověď]
Díky, to mě těší. Ale jak píšu bude nový a lepší Portík, ve kterém využiju všechny moje zkušenosti a bude stát opravdu za to.
[Odpověď]
Je to smutný, za tu cenu za hosting je to fakt divný.
Každopádně je zvláštní, že sis nedělal zálohy, když to pro tebe mělo/má takovou cenu, ale na druhou stranu chápu, že jsi důvěřoval hostingu.
[Odpověď]
Tak to mě právě na tom tak štve, že k vánocům očekávám pevný disk na který jsem chtěl začít dělat zálohy
[Odpověď]
Rozumim nasrani – taky jsem u nich hostoval. A ani mi ted nereaguji na emaily a telefony, rad bych si aspon nekam prevedl domeny, kdyz uz jsem prisel o data… Moje weby tam byly spis nevydelecny a nejaky zalohy snad taky mam – ale fakt me stvou.
[Odpověď]
Tak doménu si můžeš převíst bez jejich účasti.
[Odpověď]
David Kácha: zajimalo by me, zda-li si dobrovolne souhlasil s pravidly toho hostingu.. paklize si s nima souhlasil, dobrovolne, dockas se tak leda omluvy.. zrovna ted me napada priklad s „pujckou“, ze ktere se vyklubal prodej domu.. tam bylo naprosto zjevne, ze se jedna o podvod, ale jak vidis, kdyz neco jednou potvrdis, musis nest nasledky.. jinak docela nerozumim tomu, proc sis stejne nedelal zalohy alespon databaze.. vzdyt databaze je to nejhlavnejsi, co muzes mit, protoze sam musis uznat, ze takovej katalog bez odkazu je uplne k nicemu.. my si delame zalohy databaze + zdrojovych kodu pravidelne a nemusime se bat o zadne velke ztraty dat a je jedno, jestli to jsou uzivatele, fotky, nebo odkazy z naseho katalogu, kazdopadne preju portiku, at se mu verze 2.0 povede a ma uspech
[Odpověď]
Zrona dnesak jsem se ptal kluků s podpory, jak mi dokážou, že jsem souhlasil s podmínkama
[Odpověď]
Škoda, ač jsem web neznal a nikde na něj nenarazil, podle popisu to byl / je projekt poměrně ambiciozní.
Nicméně, hodně štěstí v další práci.
[Odpověď]
Já jsem měl k ním také nakročeno. Ještě, že jsem tam nešel.
[Odpověď]
polarbear: Jestli si ho neviděl tak na něj můžeš kouknout (zhruba) tady : http://web.archive.org/web/*/http://portik.cz
[Odpověď]
David Kácha: heh.. nechci nic rikat, ale samotna registrace je souhlas s pravidlama.. a pokud si registraci neprovadel ty a tudiz nebyl hosting napsan na tebe, tak ani tu omluvu nedostanes, protoze s tim oficielne nemas nic spolecnyho
[Odpověď]
Portik sem znal moc dobře. Dokonce sem s Davidem i spolupracoval a velmi pozitivně. Portiku je mi velmi líto, byl to velmi zajímavý projekt. Doufám že u toho vyředržíš a ani toto tě neodradí. Přeju hodně štěstí.
[Odpověď]
Opravdu netusis, jak se takove pre u nas resi
Nechci to tady ze siroka rozebirat, napisu ti jen, ze v tomto pripade bys musel TY dokazat, ze jsi s zadnymi podminkami nesouhlasil nebo souhlasil s podminkami v jinem zneni. Muze ti to pripadat divne nebo nelogicke ale presne tak to je.
[Odpověď]
Tak já to sleduju už delší dobu a docela se směju. Mýlíš se ve dvou věcech:
1. Zálohy mi dělá hosting. To je sice hezké, ale totálně lamerské. I přesto, že ti je dělá, je dobré si to minimálně jednou týdně sosnout sám (dle velikosti db).
2. Dostaneš odškodné. Leda tak teplou kaši. Podmínky si jasně odsouhlasil a nevěř kámo tomu, že ti něco dají. Pokud jo, určitě ne 100k, což jsou velké peníze.
Jako je to svinstvo. Je vidět jejich amatérismus, že zálohují na jeden server
No to mě pobavilo neskutečně. To jsou lamy, to se nevidí. Na co ty zálohy dělají?
Portíku je škoda, docela mě dříve chvíli inspiroval a je mi toho líto. Držím palce do nové verze „komunitního“ webu.
PS: Čti si po sobě články, chybí ti tam písmenka.
[Odpověď]
Tak pánové vidím, že se opravdu vyznáte, ale kdo z vás v životě opravdu mluvil s právníkem? Já ano!
1. V podmínkách můžou mít opravdu co chtějí, ale podmínky mají jen specifikovat a vykládat zákon.
2. Oni si prostě nemůžou napsat, že neručí za služby, za které jim je zaplaceno. To je protizákonné! V lepším případě neplatí jen část podmínek, v horším případě neplatí celé.
———————————————————
Jinak zálohy jsem si nedělal, protože jsem je za 3 roky defakto nepotřeboval a opravdu jsem byl línej zálohovat 25G dat.
[Odpověď]
Stejně mi tu něco nesedí, jak jim mohl hacker rozbít disky. Ptal jsem se už několika odborní, včetně profesionálního IT techniků z jedné počítačové firmy o kterém vím, že se fakt vyzná.
[Odpověď]
Drzim ti palce, aby jsi nakonec alespon trochu rozumne odskodneni dostal. Doufam ze budes o vyvoji situace prubezne informovat.
[Odpověď]
Čéče,
tak to tě upřímně lituju. Mně se něco podobného stalo u hostingu (pouštní prérie – s*v*na.cz …
Teď jsem druhým rokem také u eboly a nemohu udělat nic jiného, než doporučit!
Každopádně…chybami se člověk učí… Zálohovat, zálohovat, zálohovat…
[Odpověď]
Upřímnou soustrast tohle skutečně asi nasere. Jinak máš pravdu že do podmínek si můžou napsat naprosto cokoliv, nebo nenapsat nic a vyjde to prakticky nastejno. Zákon je vždycky víc.
[Odpověď]
Jak pokračuje jednání s hostingem? V sobotu jsi psal „V pondělí si s nima budu jednat po telefonu o odškodném.“ Jak se k tomu postavili?
[Odpověď]
No nevim co to je za pravnika, ale podle toho, co pises je teda kazda smluva, se kterou souhlasis neplatna jo.. No tak tedy dobra.. Jinak jestli se muzu zeptat, tak kde si sehnal 25GB dat.. Kdyz sem se k Vam dival, tak sme meli vsechny statistiky vetsi.. vic odkazu v katalogu a podobne a opravdu nam vsechny db neprekroci 50MB a zdrojaky vcetne par set fotek nepresahnou 500MB.. Kazdopadne pokud ti hosting umozni tolik prostoru, tak to je fakt kotel dobrej.. Jen ta zaloha na stejnym serveru no..
[Odpověď]
HC: Už jsem s nimi jednal v pondělí a zatím mě poprosili o zpracování dokumentu, který by aspoň nějak dokazovali tu hodnotu, tak na tom pracuju a už jsem na 185 00 Kč
(nečekám že mi tolik zaplatím, ale třeba 30% by se hodilo)
—————————————————————
Ordos: Je rozdíl smlouva a podmínky webu. Jinak bylo tam něco málo přes 25G dat.
[Odpověď]
Tak tohle mě pobavilo
„hosting, který stojí na měsíc 200 Kč připadá nadprůměrně drahý“ – hahaha, to máš za to že šetříš tam kde nemáš
))
[Odpověď]
David Kácha Odpověď:
Prosinec 19th, 2009 v 20.41
V dnešní době je normální platit za hosting 30 Kč a ano cena hostingu 200 patří k těm dražším.
[Odpověď]
Stalo se mi to same, spolehal jsem na ty jejich zalohy… Co jsem o nich slysel, tak ten provoz pekne flakali… kazdopadne, Fendrychovi uz nikdy vic
[Odpověď]
David Kácha Odpověď:
Prosinec 19th, 2009 v 20.44
Ano, to mě štve nejvíc, pořád mi myslím že Martin z technické říká, ať zavolám Lukášovi na obchodní oddělení (nebo na opak).
[Odpověď]
Proboha .. Pokud chceš vybudovat novej portík, daleko rozsáhlejší než ten předchozí a nabízíš celkem 20k, nemáš šanci.. Za 15k naprogramovat něco takovýho, co si představuješ .. Vrať se na zem
[Odpověď]
David Kácha Odpověď:
Prosinec 19th, 2009 v 20.47
Ano, za první verzi nabízím 20 000 Kč a myslím si, že je to částka, za kterou se dá postavit Portik 2.0. Musíte si uvědomit, že strašně věcí za desítky tisíc mi zůstali (mapa, slovník, online hry, vtipy atd….) Už jsem mi ozvali 3 lidi a všichni 3 mají dost slušné reference a myslím si, že se aspoň s jedním domluvím.
[Odpověď]
Ehm Odpověď:
Prosinec 20th, 2009 v 17.23
Máš pravdu, mapy, slovník, online hry i vtipy nepochybně stojí víc jak 10k.
[Odpověď]
David Kácha Odpověď:
Prosinec 23rd, 2009 v 19.50
Ano, stojí víc.
Ehm Odpověď:
Prosinec 29th, 2009 v 20.34
To byla ironie..
David Kácha Odpověď:
Prosinec 23rd, 2009 v 19.49
Jsem rád, že jsem tě pobavil
Chyby dělám a dělám jich hodně, ale raději se zaměřím na obsah.
Jinak je vidět, že o pozadí toho webu a jeho tříletý historii vůbec nic nevíš.
[Odpověď]
ahoj, jak se daří s vymáháním odškodného? Portíku je mi líto
, protože to podle mě byl hodně ambiciozní projekt.
[Odpověď]
Teda ne ze bych ti to nejak pral, to ne..
ALE, chces takove „odskodne“ za katalog webu postaveny na freeglobes a databazi nelegalnich mp3 ?
A jeste napises, ze ti ty MP3 financovaly provoz toho ostatniho na subdomenach portik.cz ?
No, je to jen muj nazor, ale: Nemas nejmensi sanci dostat jedinou korunu..
[Odpověď]
David Kácha Odpověď:
Prosinec 23rd, 2009 v 21.11
Za těch 11 000 webů v databázi. Za těch 30 00 legálních odkazů na mp3. Za vlastní systém na flash hry. Za vlastní systém ve vyhledávání v e-shopech. Za vlastní fulltextový vyhledávač v RSS atd….
[Odpověď]
vobec nerozumiem tomu preco bol 1/4 megovy projekt na hostingu za 200 kaciek… z toho mi vypliva len nasledovne:
- si skrblik a skrblis na nespravnom mieste…
- cena projektu nie je taka ako tvrdis
- si na hlavu (nic v zlom) a vobec sa do toho nerozumies, cize si tkz. LEPIC…
- pripadne vsetko do kopy…
Ono je strasne cudna aj tvoja ponuka za vytvorenie noveho projektu za 15tis… Preboha ktory nouma ti na toto skoci… resp. ako ten projekt bude vyzerat… diera na diere…??… Po dokonceni bude mat znova hodnotu 250tis…??… len tak mimo: no a co ze mas zdrojaky ??? Tie su ti na nic… Vsak viac casu trva pochopit kod ako napisat novy…
KRASNE VIDNO ZE SA DO TOHO DAJAKO NEROZUMIES … vies vobec programovat??
Na druhu stranu, aby si nevravel ze len ripem (vravim len to co si myslim), DRZIM vsetky palce aby si to uspesne dotiahol do konca…
[Odpověď]
David Kácha Odpověď:
Prosinec 23rd, 2009 v 21.13
Jsem skrblík a nechtěl jsem platit drahý hosting, když byl web ve vývoji.
[Odpověď]
Ehm Odpověď:
Prosinec 29th, 2009 v 20.37
Ano, a nechceš zaplatit za pořádnej web a radši si do portíku necháš zanést spoustu bezpečnostních děr – člověk, co to za 15k celý udělá bude evidentně s programovánim začínat.
[Odpověď]
lituji tě, já hostuji u http://www.cprvhost.com a naprostá spokojenost. Prý to vlastní nějaký čech a co jsem tak vypozoroval, tak na podpoře jsou 3 češi a 2 američani, rychle odpoví, zálohy skutečně mají a podporu si nemohu vynachválit.
Ten multihosting fakt doporučuju, nabízí dokonce i zálohy MySQL každých 5 minut (placená služba, nabízí hodinu, 15 minut a 5 minut, takže pro veliké projekty naprosto ideální. Navíc jsem na nějakém fóru četl, že u nich hostuje i gigant wow.herniweb.cz..
[Odpověď]
David Kácha: Jasny a tou dlouhodobou histtorii webu nejspis myslis tento blog s par clankama ze.. Hele, ja z tebe fakt nemuzu, je videt, ze se v tyhle branzi bud nepohybujes dlouho a nebo si myslis, ze sou vsichni uplne blbi
[Odpověď]
David Kácha Odpověď:
Prosinec 23rd, 2009 v 21.05
Je vidět, že jsi úplně mimo a nemáš ani tuchy co Portik představoval. Bylo tam více než 20 subdomén, trafic někdy skoro 2G/den. Spousta nevyužitých zakoupených skriptů atd… Jinak v tomhle se pohybuju už více než 3 roky.
[Odpověď]
Ordos Odpověď:
Prosinec 23rd, 2009 v 21.47
Jasny a tohle zabralo 25GB prostoru ze
.. Oba dva + Alexa.com vime, ze 88.5% navstev na celym portiku bylo z Mp3.portik.cz, navstevnost homepage netvorila dokonce ani 1% ze vsech tech navstev (zdroj Alexa.com) a podle alexa ranku tam celkove byla navstevnost +- 3 000 lidi za den. Jinak pokud tam bylo prez 20 subdomen a traffic 2G/den, tak to bylo hooodne dost slabe.. Jinak skoda, ze portik zverejnoval pouze drtivou mensinu z tech subdomen. Hele, nechame toho, delas tu ze sebe hodne velkyho blba a to se ted na Vanoce nehodi, takze vsechno nejlepsi a uz se prosimte prober
.
[Odpověď]
David Kácha Odpověď:
Prosinec 23rd, 2009 v 21.54
A oba víme, že alexa je hodně nepřesný údaj.
Ehm Odpověď:
Prosinec 29th, 2009 v 20.39
Smiř se s tim, že celej portík až na MP3 stál za *****
Tak mi poslali, že mi nic nedají. Celou věc okamžitě předávám právníkům.
[Odpověď]
Ordos Odpověď:
Prosinec 23rd, 2009 v 22.39
No osobne si myslim, ze to zustane u toho, ze nic nedostanes, teda krom ty omluvy, ale sem na to fakt zvedavej, takze MUSIS INFORMOVAT!
[Odpověď]
David Kácha Odpověď:
Prosinec 23rd, 2009 v 22.41
To bude tim, že ještě nebyl ani po třech letech vývoje hotov a optimalizován.
[Odpověď]
David Kácha: To bych netvrdil, Alexa je pomerne vystizny rank, ktery se od skutecnosti moc nelisi.. Jelikoz jsem si zde na blogu cetl, ze ti SEO neni cizi, tak by si to mel vedet alespon okrajove, kazdopadne udivuje me, ze homepage portiku i prez tvoje SEO schopnosti stoji, respektive stala za starou belu..
[Odpověď]
Ááá, už se dostáváme k výmluvám, že to nebylo „po třech letech vývoje hotov a optimalizován.“
Jsem zvědav, uvidíš, že tě pošlou někam 
Ale držím palce a Veselý svátky…
[Odpověď]
David Kácha Odpověď:
Prosinec 24th, 2009 v 23.18
K výmluvě??? Já nikdy netvrdil, že Portík byl hotov, pořád tam byla ikonka beta, ale úvodní stranu čekali velké změny.
[Odpověď]
Mr. Atsor Odpověď:
Prosinec 25th, 2009 v 19.46
Ne, to neříkám. Já se jen prostě rozesmál. Jak čtu tvoje výbušné cíle a náhle vidím takovouhle zprávu
Prostě je to úsměvný. Ani ne tak tvoje počínání a snaha, ale to, jak se to vyvíjí..
[Odpověď]
- Držím palce ať to vyjde.
- Zkusil bych to také zahrát na klamání spotřebitele – > zálohování. Ať dokazují že zálohovali a kde. A jestli se tomu dá říkat zálohování, pokud zálohují na stejném serveru.
- Jinak cena vytvoření kvalitního webu se pohybuje v řádech statisíců.
[Odpověď]
To je komedie
Neznam te, tak je mi to docela jedno, ale nikdy bych nechtel spolupracovat s clovekem, ktery chce vymahat po firme, provozujici sluzbu za stokoruny, jakokoliv hodnotu, kterou u ni hostoval… i kdyby byl jakkoliv v pravu, jako ze neni a ma to i pisemne ve smlouve. To je jako opravit kolotoc izolepou za 15 korun a pak domitnou proplatit odskodne za 15 mrtvych deti a ohanet se tim, ze to ma zaplatit vyrobce izolepy
A ver tomu ze hosting neni pro tvuj projekt o nic vic nez izolepa pro kolotocare, je to ta nejbanalnejsi vec, kterou lze kdykoliv nahradit (u mikroprojektu, ktery nepotrebuje vlastni slozitejsi HW infrastrukturu, ba dokonce si vystaci se sdilenym hostingem, jako byl ten tvuj). Vzpamatuj se, delas si tu akorat ostudu a ver tomu, ze pokud chces (zacit) delat nejaky business, tak ti takovyto clanek do budoucna jenom uskodi…
[Odpověď]
David Kácha Odpověď:
Leden 12th, 2010 v 14.34
Zdravím tě Koubas. Musím tě zklamat, já s tebou taky nechci spolupracovat, mám dost jiných nabídek. Já si stojím za svým, že na vývoj projektu, na kterém se podílí hodně programátorů stačí dražší sdílený hosting. Vlastní server byl v plánu až po dokončení.
[Odpověď]
Tak jak to pokračuje?
[Odpověď]
David Kácha Odpověď:
Leden 12th, 2010 v 14.31
Visí to u právníka
[Odpověď]
Hoj
škoda toho co se ti stalo
rada do příště: když ti někdo nabízí velký prachy ber je….:)
co se týče zničení disků…. to tak maximálně po software stránce… jo takovej monitor ten šel zničit (virus nastavil obrovskou obnovovací frekvenci)
možná ten hosting chtěl ušetřit a buď úplně skončit na trhu a nebo jít do novejch zákazníků za víc peněz…
[Odpověď]
citim s Tebou, ale ujistuju Te, ze nedostanes ani korunu. hostingove firmy to maji ve svych podminkach, ktere jsou sice min nez zakon, ale problem je v tom, ze zadny zakon, ktery by jim narizoval vyplacet odskodne neni.
kdyby k tomu nahodou doslo (jako ze ani nahodou), hned druhy den zdrazi vsechny hostingy o stovky procent. neni mozne si myslet, ze budou za stokoruny mesicne riskovat statisicove platby (riziko napadeni serveru hackerem, havarie disku a nebo lidske chyby je zde obrovske)
vzdy plati zalohova, zalohovat, zalohovat… to ze to po havarii dokaze hosting obnovit je jenom prijemny bonus, nelze na to spolehnout
[Odpověď]
Zdravím,
vyvíjel jsem podobný server jako ty a také u stejného webhostingu. Naštěstí jsem z něj někdy po prázdninách odešel. Tam mi ale systém pomalu pracoval a rozhodl jsem se, že vývoj uončím a v současné době začínám pracovat na jiném projektu s podporou dalších lidí (narozdíl odpředtím, když jsme to dělal celé sám). Každopádně ti přeju, aby se ti povedlo dát portik znova dohromady. Hodně štěstí.
[Odpověď]
Fandím jen do nich !
[Odpověď]
Zdravím,
tato diskuze je docela k pousmání a jsem docela zvědav, zda-li autor dostane vůbec nějaké peníze či je to pouze kampaň na zviditelnění sama sebe. Co dodat, snad jen, že majitel portíku je naivka, snílek a chudák. Nevím co vyplývá z čeho …
[Odpověď]
David Kácha Odpověď:
Leden 26th, 2010 v 18.40
Chudák? Proč chudák? Možná jsem snílek, možná dokonce i naivní snílek, ale často jsou úspěšný věci, o kterých by si to nikdo na začátku nemyslel.
[Odpověď]
dobry start
[Odpověď]
Zálohy sis měl vést i ty sám, nespoléhat jen na webhostingovou společnost. Já to kdysi taky udělal a přišel o část db, ale pro mne to nebylo tak tragické, asi jen 300 záznamů v katalogu stránek
Btw 500.000 za ten projekt? Prodal bych jej hned. Tu cenu imho nemá (neměl)
[Odpověď]
David Kácha Odpověď:
Duben 19th, 2010 v 21.13
Tak zálohy si normálně webu, ale ten web nebyl hotovej a kždej den se tam v tom někdo hrabal a proto jsem zálohoval jen občas a DB zálohoval hosting.
[Odpověď]
[...] Určitě to znáte. Určitě se vás už někdy někdo ptal „Neznáš nějaký kvalitní a hlavně levný webhosting?“. Otázka je co je kvalitní. Třeba já jsem se svým hostingem byl relativně spokojený a by levný. No a jak to dopadlo si můžete přečíst zde? [...]
Je na houby léta na něčem pracovat a pak během pár hodin o to přijít díky nějakým amatérům. No vždy je dobré si říct, mam nové zkušenosti a nový projekt bude lepší a hezčí. Začínám . .
[Odpověď]